Ι bet you’ll like me.

Κάποτε είχα ξεκινήσει μια λίστα με μπάντες με ηλίθια ονόματα.. δεν ξέρω τι απέγινε. All your gardening needs. Γιατί? Γιατί? Γιατί να βγάλεις το πρότζεκτ σου All your gardening needs? Γιατί?

Τέλος πάντων. Ένας βραζιλιάνος είναι που κάμνει ελεκτρόνικες κι άμπιεντ και τέτοια.. και τα έχει κι όλα για κατέβασμα στα ντερνέτια. Η  μουσική του ήρθε μάννα εξ ουρανού τον περασμένο Ιούλιο, όταν τέλειωνα τη διπλωματική μου. Τη διπλωματική μου την είχα αναλάβει από παλιάααα.. το 2007 νομίζω.. ότι την ξεκίνησα το 2010 σοβαρά.. είναι άλλο ζήτημα. Παρακάτω. Η διπλωματική μου ήταν να φτιάξω ένα παιχνίδι.. ο τίτλος της ήταν πολύ φαντασμαγορικός, αλλά αυτό ήταν. Ένα παιχνίδι. Κι όταν ξεκινάς να το σκέφτεσαι, είναι πολύ πιασάρικο, πολύ ενδιαφέρον, δημιουργικό κλπ κλπ. Άλλο όταν πιάνεις να το φτιάξεις. Παρακάτω. Δεν ήξερα ακριβώς τι θα είναι. Δήλαδη ήξερα μέσες άκρες τι δε θα είναι, γιατί ανέβαινε η πολυπλοκότητα κι η δυσκολία εκθετικά σε περίπτωση που θα ήθελα να κάνω κάτι 3d. Γι’αυτό ήξερα ότι θα ήταν 2d. Έλεγα θα είναι και platform. Aυτά ήταν τελικά όντως. Παρακάτω. Θυμάμαι να έχω συζήτηση με το φίλο μου το Δημήτρη (πλέον και συγκάτοικό μου..), που έπαιζε πλήκτρα τότε (τώρα περιμένουμε να μας καταφθάσει στο σπίτι το καινούριο του απόκτημα), σχετικά με το τι μουσική θα βάλω στο παιχνίδι.. κι έλεγε να μου έφτιαχνε εκείνος και α και ου.. Φυσικότατα και δεν έγινε ποτέ αυτό.

Η μουσική που συνοδεύει ένα παιχνίδι είναι αναπόσπαστο κομμάτι του παιχνιδιού. Προσθέτει στην ατμόσφαιρα, στο ύφος, σε κολλάει.. τέλος πάντων είναι μεγάλη υπόθεση. Όταν λοιπόν φτιάχνεις το παιχνίδι, σκέφτεσαι τι θα του ταίριαζε.. Όταν φτάνει πια η ώρα όμως να του βάλεις τη μουσική.. δηλαδή έχεις τελειώσει με τα γραφικά (ο θεός να τα κάνει.), με όλο το στόρι, με τη φυσική του κλπ κλπ και όσο να’ναι σπρώχνεις για να παρουσιάσεις και καμιά φορά μπας και πάρεις πτυχίο.. το να βρεις τη μουσική που θα βάλεις είναι ένας τεράστιος μπελάς. Εγώ αποφάσισα να το αφήσω για το τέλος.. Έτσι έφαγα πρώτα κάποιες μέρες (ίσως νύχτες, ίσως μεσημέρια.. ποιός ξέρει) να κατεβάζω samples από ήχους θάλασσας.. από ήχους υποβρύχιους.. Όσο να’ναι.. οι βασικοί ήχοι του περιβάλλοντος είναι πιο εύκολη υπόθεση από την ίδια τη μουσική. Βρέθηκαν αυτά, ντάξει.. Η μουσική ακόμα έλειπε..

Εκεί ήρθε το μάννα και το All your gardening needs. To I bet you’ll like me, έπρεπε απλά να είναι μέσα στο παιχνίδι. Απλά έπρεπε. Ταίριαζε πως το λένε. Πάνω σε αυτό βρέθηκαν και τα 3 υπόλοιπα κομμάτια που θα αποτελούσαν το εφιαλτικό soundtrack του παιχνιδιού μου. Reve από το About Exposure και τα άτιτλα 01 και 10 από το Abex2.. Γιατί εφιαλτικό? Γιατί αυτή τη λούπα των 4 κομματιών, την άκουσα πάνω από 238423 φορές πάνω στο testing και το debug και και και.. Και κάπως έτσι δεν ξανάκουσα ποτέ all your gardening needs γιατί απλά το πρώτο beat του I bet you’ll like me με έφερνε σε παράκρουση και σας παρακαλώ όχι άλλο κάρβουνο.

Σήμερα λοιπόν, έπαιζε το radio του last.fm κι έβαλε all your gardening needs. Είδα ότι στους similar artists είχε About Exposure και σκέφτηκα πως ή εγώ είμαι υπεύθυνη γι’αυτό ή απλά έκανα πραγματικά καλό μιξ για το soundtrack του παιχνιδιού.

To παιχνίδι μου δεν απέκτησε ποτέ όνομα.. Έμεινε με το όνομα του folder που έμπαινε ο κώδικας.. ThesisGame.. H διπλωματική μου παρουσιάστηκε στις 28 Ιουλίου του 2010 και πήρε βαθμό 10 (και ποιανού η διπλωματική δεν έχει πάρει 10 δηλαδή!?).

ThesisGame OST.zip

~ by Thelxi on March 26, 2011.

Leave a Reply

 
