τι τίτλο?

Όταν είσαι στο σούπερ μάρκετ και θες να αγοράσεις κρασί, ένα από τα φτηνά, ρισκάρεις το βράδυ σου.  Απόψε έπαιξα και κέρδισα. Δε χιονίζει πια εδώ.. δηλαδή χιονίζει και ξεχιονίζει.. αλλά ήταν χιονισμένα.. κι ήταν στρωμένα.. και μετά πάγωσε.. (μου κλέψαν τη σέλα του ποδηλάτου κι είμαι ανάπηρη αλλά γλυτώνω τις σαβούρες στον πάγο με απαραίτητο σπικάζ Κωστάλα στο μυαλό μου..) Tις προάλλες περπατούσα για το σπίτι τη Dommelstraat και καθώς μόνο προοπτική σε μήκος κι όχι σε ύψος στην Ολλανδία.. μου ήρθε μια εικόνα από κεραίες πολυκατοικιών στην Πάτρα.. συγκεκριμένων προφανώς.. και με Otis Redding χειμωνιάτικο στα ηχεία.. αχ πόσο ήξερα τι θα μου λείψει από την Πάτρα κι ό,τι έμεινε εκεί αν μη τι άλλο.. Μερικές συνήθειες και μερικές αγάπες.. Αχ και να είχαμε ένα white russian..ή ένα gin λεμόνι παιδικό… Και δε θέεελω να πάω στη δουλειά αύριο…αχ πόσο δε θέλω..

~ by Thelxi on December 14, 2010.

Leave a Reply

 
