παίζω στην Αιντχόφεν..

Ζωντανή είμαι, και τα δύο μου χέρια είναι στη θέση τους, ο εγκέφαλος μου επίσης, τέλος πάντων είμαι σε θέση να συντάξω ένα κείμενο στο κομπιουτεράκι μου, παρ’ότι η απουσία μου υποδείκνυε το αντίθετο. Και μουσική ακούω ακόμα, ανακυκλωμένη κυρίως.. αλλά ακόμα.

Βρίσκομαι στο Eindhoven. Καθόλου εξωτικό. Το μόνο που ήξερα για το Eindhoven πριν έρθω στο Eindhoven ήταν ότι έχει μια ποδοσφαιρική ομάδα (για την ακρίβεια ήξερα το στίχο “παίζω στην Αιντχόφεν..”, η σύνδεση της ομάδας με το στίχος έγινε πολύ αργότερα..) κι ότι έχει ένα μεγάλο καθεδρικό ναό της St.Catharina στον οποίο είχανε κάνει ένα εξαιρετικό live οι Low. Επίσης όταν έμαθα ότι έχει πολυτεχνείο εδώ, έμαθα ότι έχει και τη Philips.. και βασικά δεν υπάρχει και κάτι άλλο να μάθεις για το Eindhoven.

Εγώ ήρθα εδώ χάμου (όχι δεν είναι λάθος το χάμου.. μπορεί συγκριτικά με την Ελλάδα να είναι πάνου το Eindhoven.. αλλά συγκριτικά με το υψόμετρο, φυσικά και είναι χάμου..) για να σπουδάσω λίγο ακόμα.. γιατί κυρίως φοράω γυαλιά και πρέπει να γίνω λίγο περισσότερο πανεπιστήμονας για να το υποστηρίξω.

Δε θα σας πω ψέμματα.. η πρώτη εντύπωση για την όλη φάση εδώ πέρα είναι η χειρότερη. Ελπίζω σε μια δεύτερη.. Το μυστήριο είναι ότι σε μια πόλη σαν το Eindhoven που η διασκέδαση είναι Φαληράκι/Χερσόνησος κλπ, που δεν υπάρχει ένα μπαράκι της προκοπής κλπ τέλος πάντων, αυτό το δυτικοευρωπαικόκιτσοπραμα..είναι ήδη 4 στον αριθμό τα live που θα παρακολουθήσω. Και 4 μόνο σε αυτήν την πόλη.. σε ακτίνα 30-90 λεπτών με το τρένο ας μην τα συζητάμε.

Δηλαδή.. υπάρχει μία σαφής ασυνέχεια στην ολλανδική φάση, την οποία θα προσπαθήσω να εξηγήσω κατά τη διάρκεια της διαμονής μου εδώ..

Ον άδερ νιους.. και για να σας αποδείξω ότι ακόμα ακούω το κατιτί μου.. καινούριο Crippled Black Phoenix, καινούριο Isobel Campbell & Mark Lanegan, καινούριο Interpol, καινούριο Maserati, καινούριο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω..

Τσεκιτάου κι εγώ θα είμαι και πάλι εδώ γιατί εδώ βρέχει πολύ και με πιάνουνε και τιτανοτεράστιες μελαγχολίες και βάσει παλιότερης έρευνας  η παρουσία μου εδώ είναι αντιστρόφως ανάλογη της διάθεσής μου, so ..

~ by Thelxi on September 12, 2010.

Leave a Reply

 
