Η εκδίκηση

(Έσβησα και ξανάγραψα το ποστ αυτό ίσα με 10 φορές για να καταλήξω:)

Κάποιος πούστης γείτονας χθες το απόγευμα στη χειρότερη φάση σκέφτηκε να βάλει το Again των Archive και μου γάμησε την ψυχολογία. Τελείως. Τελείως όμως. Πιο μετά όμως βρήκα αναπτήρα σε τσέπη παρέα με μια Big Babol κι όπως και να το κάνουμε, αυτό είναι ωραίο! Όχι αρκετά ωραίο για να μου φτιάξει τη διάθεση μια μέρα αργότερα.. αλλά συμπαθητικό τέλος πάντων.
Η εκδίκησή μου γι’αυτό που μου έκανε ο γείτονας.. είναι να γυρίσω μπούμερανγκ το ίδιο κομμάτι προς τα έξω. Κάτι σαν το “χολέρα” που κάναμε στο δημοτικό.. Στο κάνουν, το δίνεις αλλού, ξεμπερδεύεις..

Archive – Again.mp3

~ by Thelxi on May 27, 2009.

3 Responses to “Η εκδίκηση”

  1. Σκέψου να έβαζε το Lights.Όλοκληρο.

    Έχω πετύχει στην Πάτρα Σαββατόβραδο να ακούγεται από ανοικτό μπαλκόνι το Fragile dreams.Για ποιο λόγο δεν έμαθα ποτέ,ούτε και τον ξανάκουσα να βάζει κάτι παρόμοιο.

  2. ίσως να ντρεπόταν. και με το δίκιο του δλδ.

  3. Άνετα.Και σου λέω τον παρακολουθούσαμε,γιατί ήταν γείτονας!

Leave a Reply

 
