τα ύστερα του κόσμου..

..που θα έλεγε κι η φίλη μου η Μαρία. Έχει γαμηθεί να βρέχει. Tα νέα από το μέτωπο είναι τα εξής:

  • εισιτήρια για This Will Destroy You, μέχρι και την Πέμπτη δεν είχαν πάει στο Rhythm Records.. Ή χθες ή σήμερα.. Πιθανώς να κάνω μια βόλτα σε λίγο από Εξάρχεια να κάνω τον έλεγχο μου.. (αν κ δε νομίζω να προλάβω)
  • αύριο είναι το live των Silver Mt. Zion στο Κύτταρο, κι αν πω ότι δε με έχει πιάσει μία αγωνία θα είναι ψέμματα :p
  • 19/4 – 26/4 θα είμαι στο εξωτικό Βέλγιο με το έντερο ήμισυ για εξωτικές διακοπές και πωπω-για-φαντάσου.. Δευτέρα 21/4 θα δούμε 65 days of static στις εξωτικές Βρυξέλλες! μουχαχαχα! ζήλειες ψώρες.
  • χθες έκοψα όλο μου το μαλλί κι είμαι πολύ ευχαριστημένη :)
  • η Moya έχει γίνει 70 κι έχω ξεχάσει να τ’αναφέρω!

Αυτά τα ολίγα από την πόλη μας την όμορφη Αθήνα..

~ by Thelxi on March 29, 2008.

Leave a Reply

 
